مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

چرا توضیحات تصویر در صفحات رسانه های اجتماعی شما وجود دارد؟

این سوالی است که اخیراً چند بار از طرف دوستان و خانواده از وی پرسیده شده است.

چند هفته گذشته ، اگر مرا در اینستاگرام و فیس بوک دنبال کنید ، توضیحات تصویر را در انتهای پست های من می خوانید. هر تصویری را که در اینستاگرام بارگذاری می کنم ، برای توصیف تصویر به شخصی که از خواننده صفحه نمایش مانند Apple Voice over یا Jaws استفاده می کند ، شرح تصویر را به صورت عینی نوشتم. خوانندگان صفحه متن را بر روی صفحه نمایش می خوانند تا افراد نابینا یا کم بینایی داشته باشند. اینستاگرام تصاویر را برای کسانی که از خواننده های صفحه نمایش مانند خودم استفاده می کنند ، توصیف نمی کند. از آنجا که من در مورد زندگی به عنوان یک شخص نابینا می نویسم ، معقول است که بتوانم رسانه های اجتماعی و وبلاگ من را برای افرادی که نابینا هستند و بینایی کم دارند در دسترس قرار دهد. این بدان معنی است که آنها می توانند در کل مقاله یا پست درج شوند و بدانند که در تصاویر چیست.

بزرگترین حسرت من این نیست که قبلاً این کار را بکنم. من فقط منتظر بودم و امیدوار بودم که روزی اینستاگرام تصاویر جادویی تصاویر را برای خوانندگان صفحه نمایش در دسترس قرار دهد. اما بعد از اینکه به پست Carly Findlay در مورد چگونگی عضویت جامعه نابینا و کم بینا در صفحه وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود پرداختم ، نمی دانم چرا پنی زودتر سقوط نکرد. چند ثانیه طول می کشد تا یک توصیف تصویری در اینستاگرام تایپ یا دیکته شود تا فراگیر باشد. بنابراین اکنون من با هر پستی در اینستاگرام خود که در صفحه فیس بوک من نیز به اشتراک گذاشته شده است ، این کار را انجام می دهم.

آیا می خواهید وبلاگ یا وب سایت خود را در دسترس قرار دهید؟

توضیحات تصویر: تصویر فوق در حالت ویرایش: عکس سلفی پسر و مادر خردسال.  کودک نو پا پیراهنی با روکش فلانلت آبی و خاکستری را پوشیده است.  مادر یک ژاکت کاپوت دار Aqua Mossimo پوشیده است.  هر دو لبخند می زنند.  آنها بر روی برخی از مراحل عرشه نشسته اند.  یک دایره کشیده شده به رنگ قرمز رنگ به دور جعبه متن قدیمی است.

این همچنین باعث شد که درباره وبلاگم فکر کنم. من به تازگی کار کرده ام که چگونه می توان تصاویر را در وبلاگم برای خوانندگان صفحه نمایش در دسترس قرار داد. من هنوز وقتی صحبت از وبلاگ نویسی با استفاده از صفحه خوان می شود ، خودم را تازه کار کور می نامم. هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که هنوز باید یاد بگیرم. من در حال حاضر به مرور همه پست های قدیمی خود می پردازم و اطمینان حاصل می کنم که تصاویر در دسترس هستند. می توانید به راحتی با تایپ کردن یا دیکته کردن توضیحی عینی از تصویر در جعبه متن alt هنگام ویرایش تصویر این کار را انجام دهید. این سریع ، ساده و آسان است پس از قطع آن.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی