مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

 

چگونه توضیحات صوتی در یک تئاتر قابل دسترسی است؟

بسیاری از تئاترهای آمریکای شمالی تجهیزات ویژه ای را برای توصیف صوتی با فیلم های بلند نصب کرده اند. اگر فیلمی به صورت صوتی توصیف شده است ، می توانید از هدست در تئاتر درخواست کنید که روایت شخصی را در کل فیلم ارائه کند.

 

شرح زیر بسته چیست؟

عنوان متن بسته نمایش بخشی از قسمت صوتی برنامه به صورت متن بر روی صفحه است و دسترسی به افراد دارای معلولیت شنوایی را فراهم می کند.

 

دستورالعمل های نظارتی

چقدر توصیف صوتی توسط تنظیم کننده های فدرال در ایالات متحده مورد نیاز است؟

مقررات کمیسیون ارتباطات فدرال ( FCC ) برای توزیع کنندگان برنامه نویسی ویدیوی ایالات متحده

 

کنگره ایالات متحده قانون  ارتباطات و دسترسی به فیلم قرن بیست و یکم ( CVAA ) را در سال 2010 تصویب کرد و نیاز به تشدید برای توصیف های صوتی (AD) را در تلویزیون اجباری کرد.

در تاریخ 1 ژوئیه 2015 ، قوانین توصیف FCC برای افزایش نیاز به توضیحات صوتی اصلاح شد:

ایستگاه های پخش تلویزیونی تجاری - که به یکی از چهار شبکه پخش تلویزیونی برتر (ABC ، ​​CBS ، فاکس و NBC) وابسته هستند و دارای مجوز به انجمن های واقع در 60 بازار برتر تلویزیون هستند ، باید در هر تقویم 50 ساعت شرح ویدیو ارائه دهند. سه ماهه ، چه در زمان نخست و چه در برنامه نویسی کودکان.

سیستم های توزیع برنامه نویسی ویدیوی چند کاناله (MVPD) - که به 50،000 مشترک یا بیشتر مشترک خدمت می کنند باید 50 ساعت توضیحات ویدیو را در هر سه ماه تقویم در زمان نخست وقت یا برنامه نویسی کودکان ارائه دهند ، در هر کانالی که در آن یکی از پنج شبکه برتر ملی پخش نشده قرار دارد ( در حال حاضر کانال دیزنی ، کانال تاریخ ، TBS ، TNT و ایالات متحده).

سیستم های توزیع برنامه نویسی ویدئویی چند کاناله (MVPD) با هر اندازه - باید در هر ایستگاه پخش / شبکه غیر پخش شده ای که حمل می کنند ، از طریق توضیحات صوتی عبور دهند ، وقتی ایستگاه / شبکه پخش توضیحات صوتی را ارائه می دهد ، و کانالی که MVPD در آن برنامه پخش می کند ایستگاه پخش / شبکه از توانایی فنی لازم برای عبور از توضیحات صوتی برخوردار است ، مگر اینکه از آهنگ صوتی ثانویه برای استفاده متناوب استفاده شود (مانند زبان دیگر).

CVAA مورد نیاز شرح صوتی صدق نمی کند به زندگی می کنند، و یا نزدیک به زندگی می کنند، برنامه نویسی.

در سال 2016 ، FCC در حال ارائه اصلاحات قانون است ، از جمله:

افزایش تعداد ساعات برنامه نویسی که باید بصورت صوتی از 50 ساعت به 87.5 ساعت در هر سه ماه توصیف شود.
افزایش تعداد شبکه های پخش شده تحت پوشش مورد نیاز برای ارائه توضیحات صوتی از 4 تا 5 برتر. افزایش تعداد شبکه های غیر پخش شده از 5 به 10 برتر.
دسترسی بهتر به اطلاعات مربوط به برنامه نویسی صوتی شرح داده شده بهبود یافته است.
در سال 2020 ، CVAA به FCC این اختیار را می دهد که سالانه 10 بازار تلویزیون جدید را بیش از 60 بازار برتر تلویزیون فعلی ، الزامات توضیحات صوتی را افزایش دهد.

 

برنامه نویسی توصیف شده برای پخش کنندگان کانادایی چقدر است؟

مقررات CRTC برای پخش کنندگان کانادا

در سال 2001 ، کمیسیون رادیو تلویزیون و ارتباطات کانادا (CRTC) به حداقل برنامه نویسی توصیف شده توسط برخی از پخش کنندگان شروع کرد. CRTC در سال 2009 مجدداً خط مشی خود را مورد بررسی قرار داد تا:

پخش کنندگان باید توضیحات صوتی را برای کلیه تولیدات داخلی مرتبط با برنامه های مبتنی بر اطلاعات ارائه دهند
کلیه پخش کننده های معمولی و همچنین برخی از پخش کنندگان و پرداخت های ویژه فرانسوی و انگلیسی باید در هفته چهار ساعت فیلم شرح داده شده را ارائه دهند و از آنها خواسته می شود که برنامه نویسی شرح داده شده را بصورت آنلاین در دسترس قرار دهند.
سیاست تنظیم مقررات سی.آر.تی.سی پخش مارس 2015 مجموعه از افزایش بیشتر به در دسترس بودن ویدئویی شرح از خدمات برنامه نویسی. با شروع سپتامبر سال 2019 ، برخی از پخش کنندگان موظف هستند تا هفت روز هفته ، کلیه برنامه نویسان زمان نخست (پخش 7 عصر تا 11 عصر) ویدئوی توصیف شده را تهیه کنند ، در حالی که سایر پخش کننده های غیر معاف از سایر برنامه ها موظفند چهار ساعت برنامه نویسی را با توصیف ویدئو در هفته.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی