مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

 چیست؟
14 مه 2018 CARLY FINDLAY  نظر دهید

تصویر: مربع سیاه و سفید با متن طلایی که می خواند: "توصیف تصویر روی عکس های من چیست؟"  و "carlyfindlay.com.au"
تصویر: مربع سیاه و سفید با متن طلایی که می خواند: "توصیف تصویر در عکس های من چیست؟" و "carlyfindlay.com.au"
آیا حساب رسانه اجتماعی دارید؟ سپس این پست وبلاگ برای شما مناسب است!

چه توصیفی در مورد تصویر در اجتماعی من دارد؟

شاید متوجه شده باشید که اخیراً تلاش زیادی برای انجام توضیحات تصویر روی عکسهایم در رسانه های اجتماعی کرده ام. صبر کن! آیا شما حتی در رسانه های اجتماعی مرا دنبال می کنید ؟!

مکث ...

اینستاگرام
فیس بوک
توییتر
LinkedIn

… شروع کنید!

من شرح می دهم که عکس در هر پست چگونه است.

چرا؟

آنها برای افرادی هستند که نمی توانند تصویر را ببینند - ممکن است از یک خواننده صفحه نمایش استفاده کنند (متن را برای آنها بخواند) یا فقط می خواهند تصویر توصیف شده را انجام دهند.

من قبلاً این کار را در کارهای قدیمی خود در NFP معلولیت انجام می دادم ، اما این کار را در رسانه های اجتماعی خودم انجام نمی دادم. فهمیدم که مخاطبان من احتمالاً به توصیف تصویر نیاز دارند و می خواهم برای افرادی که نیازهای مختلف دسترسی دارند ، متحد خوبی باشم. به علاوه ، من در مورد دسترسی به کار من صحبت می کنم ، بنابراین من واقعاً باید پیاده روی صحبت کنم. بنابراین من واقعاً تلاش کرده ام. معمولاً من مستقیماً رو به جلو هستم ، اما گاهی اوقات من مانند گونه ای با کری ساکویل مانند اینجا صحبت می کنم که در مورد مشاغل ما صحبت کردم.

و توضیحات تصویر در صورت دسترسی به آن ، دسترسی و SEO را بهبود می بخشد . توضیحات تصویر تا چه اندازه عالی دسترسی شما را بهبود می بخشد و شمول و دسترسی افراد معلول را فراهم می کند؟ زرنگ و نوعدوست!

صرف نوشتن توضیحات تصویر - فقط کمی زمان - هیچ هزینه ای ندارد و هنگامی که به آنها خوب رسیدید ، سریع می شود.

بعلاوه ، نوشتن آنها باعث می شود تا روی آنچه که در تصویر اتفاق می افتد تمرکز کنید.

خبر خوب؟

حتی لازم نیست برای تهیه آنها غیرفعال شوید! فقط با نوشتن آنها در پست های رسانه های اجتماعی و محتوای وب خود ، مخاطبان کاملاً جدیدی را در فضای اینترنت خود استقبال می کنید.

توصیفات تصویر به چه صورت است؟

آنها توضیحی کوتاه در متن متن است که همراه با تصویر در رسانه های اجتماعی است. ممکن است بخواهید توضیحات تصویر را در اولین اظهار نظر قرار دهید - و در متن متن بیان کنید. من معمولاً توضیحات را با "تصویر:" مقدم می کنم.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی