مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

اگر تصویری در آن متن است ، حتما متن تصویر را به عنوان alt text بنویسید. از املای مناسب ، سرمایه گذاری ، فاصله و گرامر مناسب نیز استفاده کنید - اگر کسی در حال پین کردن تصویر به Pinterest است ، متن alt همان چیزی است که به عنوان توضیحات تصویر نمایش داده می شود. متن Alt همچنین برای عکس هایی با متن تزئینی که دیدن آنها دشوار است ، مانند یک امضا یا آرم بسیار مفید است.

ویژگی های تصویر برای توصیف
هنگام تهیه توضیحات تصویر ، ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه شامل چه مواردی باشد ، دشوار به نظر برسد. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که می توانند در توضیحات تصویر درج شوند - در صورت کاربرد در مورد آنها بنویسید:

قرار دادن اشیاء در تصویر
سبک تصویر (نقاشی ، نمودار)
رنگها
نام افراد
لباس (اگر جزئیات مهمی باشد)
حیوانات
قرار دادن متن
احساسات ، مانند لبخند زدن
محیط اطراف
چه چیزی را توصیف نمی کند
به همین ترتیب ، مواردی وجود دارد که باید از توضیحات تصویر خارج شود. این شامل:

توضیحات رنگ - نیازی به توصیف قرمز به نظر نمی رسد
جزئیات واضح مانند کسی که دو چشم ، بینی و دهان دارد
جزئیاتی که تمرکز تصویر نیستند
توضیحات بیش از حد شاعرانه یا مفصل
ایموجی
علائم نگارشی چندگانه
من در پست خود در مورد قوانین مربوط به پیام کوتاه و دید کم در اینجا در مورد برخی از این جزئیات صحبت می کنم  .

یادداشت بر روی متن alt alt
متن Alt alt به صورت خودکار در وب سایت های مختلف ادغام می شود. اگرچه این یک ویژگی عالی است ، اما همیشه دقیق ترین آن نیست. به عنوان مثال ، متن alt alt یک بار تصویری از برادرم که در بیرون ایستاده بود را به عنوان تصویر یک ماشین تعبیر کرد. هرگز نمی توان متن Alt را دو برابر کرد و مطمئن شد که کامپیوتر و انسان هم با آنچه در تصویر قرار دارد توافق دارند.

با استفاده از متن null alt
زمانهایی وجود دارد که استفاده از متن alt یا توضیحات تصویر بی معنی است. تصاویر تزئینی که هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت ندارد ، مانند شکل ها و الگوهای ، نیازی به توضیحات تصویر alt یا تصویر ندارند و همچنین تصاویر خالی ندارند. من هنوز هم توصیه می کنم "تهی" را به عنوان متن alt برای تصاویر تزئینی تایپ کنید تا در عوض خالی ماندن آن.

از کجا استفاده کنید
متن Alt می تواند و باید در تنظیمات متنوعی مورد استفاده قرار گیرد. وبلاگ نویسان و وب مسترها می توانند متن Alt را به تصاویر در وب سایت های خود اضافه کنند. کاربران توییتر با فعال کردن این تنظیمات می توانند متن alt را اضافه  کنند . و البته ، باید متن alt را هنگام ایجاد محتوا مایکروسافت آفیس اضافه کنید - درباره  افزودن متن alt در Microsoft Word در اینجا ،  افزودن متن alt در ارائه های پاورپوینت در اینجا ، و  ایجاد نمایش های مناسب برای خواننده صفحه در Microsoft Sway اینجا بخوانید .

با استفاده از این نکات ، کاربران می توانند توضیحات متن و تصویر alt را ایجاد کنند که به افراد دارای اختلال بینایی کمک می کند و محتوای آنها را فراگیرتر و در دسترس تر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد تصاویر با وضوح بالا ، پست من در مورد  تصاویر با وضوح بالا را در اینجا بخوانید.

 

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی