مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰


راهنمای منبع توضیحات صوتی
2018

فیلم توصیفی نوعی ترجمه صوتی و تصویری است که در درجه اول توسط مصرف کنندگان نابینا و بینایی تلویزیون و فیلم استفاده می شود. تلویزیون و فیلم ها وقتی از برنامه صوتی ثانویه (SAP) استفاده می کنند ، هنگامی که تصاویر و اقدامات روی صفحه در حین مکث های طبیعی در گفتگو توصیف می شوند ، از فیلم توصیفی استفاده می کنند.

علاوه بر فیلم توصیفی ، توضیحات صوتی شامل اجرای زنده است که یک راوی توصیف کننده اقدامات روی صحنه و همچنین راهنمای تورهایی است که برای توصیف عناصر بصری آموزش دیده اند.

قانون ارتباطات و دسترسی به فیلم قرن بیست و یکم (CVAA) مستلزم این است که وابستگان تلویزیونی ABC ، ​​CBS ، Fox و NBC در شصت بازار برتر ایالات متحده آمریکا پنجاه ساعت از زمان توصیف شده نخست و / یا برنامه نویسی کودکان را در هر چهارم ارائه دهند. در سال 2016 ، کمیسیون ارتباطات فدرال روند تغییر این نیاز را به تقریباً هشتاد و دو ساعت از نخستین توصیف و / یا برنامه نویسی کودکان در هر سه ماه آغاز کرد. فیلم توصیفی برای تلویزیون کابلی ، سینما ، دی وی دی و سرویس های پخش ویدئویی نیز در دسترس است.

این راهنما منابع ویدیوی توصیفی را برای تلویزیون ، فیلم ، دی وی دی و سرویس های جریان وب و همچنین اطلاعات مربوط به اجراهای زنده و تورهای توصیف شده صوتی فراهم می کند. این راهنما شامل اطلاعاتی درباره CVAA ، فناوری و آموزش پشت فیلم توصیفی و فروشندگان ارائه دهنده خدمات توصیفی در صورت تقاضا است. اطلاعات تماس برای هر سازمان ذکر شده در راهنمای و کتابشناسی برای مطالعه بیشتر را می توانید در انتهای سند پیدا کنید.

فهرست
منابع فیلم توصیفی
پخش و تلویزیون کابلی
فیلم های ویژه
فیلم خانگی
جریان ویدئو و فیلم مبتنی بر وب
مطالعه بیشتر در مورد توضیحات صوتی
فناوری ویدیوی توصیفی ، آموزش و فروشندگان
هنرهای نمایشی ، موزه ها و تورها
قانون ارتباطات و دسترسی به فیلم قرن بیست و یکم
کتابشناسی - فهرست کتب
اطلاعات تماس
منابع فیلم توصیفی
پخش و تلویزیون کابلی

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی