مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

محصولات توضیحات صوتی ما
 

ما برای ایجاد یک آهنگ توصیف صوتی برای محتوای شما گزینه های زیر را ارائه می دهیم.

قالب توضیحات
توضیحات صوتی استاندارد
توضیحات صوتی استاندارد شامل روایت عناصر بصری یک فیلم در حین شکاف های طبیعی آهنگ صوتی است ، از جمله بین گفتگو. این روش ویرایش تضمین می کند که طول فیلم نهایی شما برابر با فیلم اصلی شما است. گاهی اوقات ، ممکن است حجم موسیقی متن اصلی صدا به طور خلاصه کم شود تا توضیحات صوتی حتی اگر شکاف های موجود به اندازه کافی طولانی نباشد ، به وضوح شنیده شود.

توضیحات صوتی گسترده
توضیحات صوتی گسترده هنگامی لازم است که ویدیوی اصلی شما به اندازه کافی مکث طبیعی در آهنگ صوتی نداشته باشد تا روایت کافی را داشته باشد. توضیحات صوتی گسترده شامل ویرایش فیلم برای یخ زدن یا مکث در نقاط مورد نیاز و درج توضیحات گفتاری است. در نتیجه ، توضیحات صوتی گسترده به این معنی است که طول فیلم نهایی شما طولانی تر از فیلم اصلی شما خواهد بود.

گزینه های صوتی
صدای انسان
توضیحات صوتی صدای انسان شامل استفاده از هنرمندان صدای انسان برای خواندن با صدای بلند آهنگ روایت توصیفی است. این ایده آل برای محتوای خلاق و هنری ، از جمله فیلم ها ، برنامه های برتر تلویزیونی ، تئاتر و اجرای است.

صدای مصنوعی
توضیحات صوتی مصنوعی مصنوعی شامل استفاده از صدای مصنوعی تولید شده توسط رایانه برای خواندن با صدای بلند آهنگ روایت توصیفی است. این گزینه امکان مقایسه قابل قبولی را برای گزینه صدای انسان فراهم می کند ، اما با یک چرخش سریعتر و با قیمت مناسب تر. صداهای مصنوعی در طیف وسیعی از لهجه های زن و مرد در دسترس هستند تا یک تجربه طبیعی چشمگیر را ارائه دهند.

توضیحات صوتی زنده
ما همچنین برای توصیف صوتی برای مطالب زنده مانند اخبار زنده ، ورزش ، تئاتر زنده و عملکرد ، خدمات توصیف صوتی ارائه می دهیم. توضیحات صوتی زنده ما همیشه توسط توصیف کنندگان بسیار مجرب ارائه می شود ، که می توانند در رویداد زنده یا استودیوی شما در محل کار کنند.
متن جایگزین رسانه
متن جایگزین رسانه ای ، یک پرونده کتبی گفتگو از یک ویدئو است که شامل توضیحات کتبی درباره آنچه که در سراسر صفحه رویایی اتفاق می افتد است. متن های جایگزین رسانه ای اغلب همراه یا جایگزین برای توصیف صوتی هستند.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی