مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

توصیفات تصویر به چه صورت است؟

آنها توضیحی کوتاه در متن متن است که همراه با تصویر در رسانه های اجتماعی است. ممکن است بخواهید توضیحات تصویر را در اولین اظهار نظر قرار دهید - و در متن متن بیان کنید. من معمولاً توضیحات را با "تصویر:" مقدم می کنم.

در اینجا مثالی از توضیحات تصویر در یکی از پست های اینستاگرام من آورده شده است .

این عکس را گذاشتم.

تصویر: زنی که لباس گلهای زرد جریان طولانی دارد و با دستان خود را روی باسن جلوی یک دیوار آبی روشن ایستاده است.  صورتش قرمز است و موهایش کوتاه ، تیره و فرفری است.  او به سمت طرف نگاه می کند و می خندد.

متن زیر عکس آمده است:

"یکی از سؤالات معمول من. خندیدن. از گرفتن این @ prod.haus2 متشکریم . لباس منwitcheryfashion است. 💛تصویر: زنی که لباس گلهای زرد جریان طولانی دارد و با دستان خود را روی باسن جلوی یک دیوار آبی روشن ایستاده است. صورتش قرمز است و موهایش کوتاه ، تیره و فرفری است. او به سمت پهلو نگاه می کند و می خندد. "

چرا می گویم در توصیف تصویر صورتم قرمز است؟

چند نفر سوال کرده اند - و از آن ناراحت کننده بودند. - من توصیف می کنم صورتم قرمز شده است؟ (بله علامت سوال در نظر گرفته شده بود؟ ها؟)

چرا این کار را می کنم؟

چون صورتم قرمز است. چون واقعیت دارد. چون شرمنده نیستم. زیرا من ناتوانی را بخشی از هویت خود می دانم. من افراد دیگر را سفید و قهوه ای یا سیاه توصیف می کنم ، یا در صندلی چرخدار یا موهای خاکستری نشسته ، بنابراین چرا نباید ظاهر من یا دیگران را توصیف کنم؟ (و چرا ناراحت کننده هستند؟!)

نحوه توصیف یک تصویر:

آنی ( مادربزرگ آنی ) و میشل ( بالا و لباس ) ملکه های توصیف تصویر هستند. بهترین نکات خود را از بهترین بانوان دریافت کنید!

آنچه را می بینید برای شخص دیگری توضیح دهید. بنویسید ساده ، با همان جزئیات یا جزئیات جزئی که فکر می کنید لازم است.

به تصویر نگاه کن. به آنچه می بینید توجه کنید.

صورت فرد چه رنگی است؟ موهایشان بلند یا کوتاه است؟ آنها ایستاده اند یا نشسته اند؟ خندان؟ اسلحه آنها چگونه قرار گرفته است؟ چه چیزی در اطراف آنها است؟ آنها چه می پوشند؟ آیا آنها به دوربین نگاه می کنند یا دور هستند؟

آسمان چه رنگی است؟ چند گوسفند وجود دارد؟ چمن سبز است یا می میرد؟ آیا دریا وحشی است؟

آیا متن گسترده ای از متن را که از صفحه نمایش شلیک کرده اید و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اید - مانند یک بیانیه مطبوعاتی - دارید؟ قبل از ارسال ، متن را از منبع اصلی کپی کرده و آن را در بدنه پست رسانه های اجتماعی قرار دهید. سپس یک پیش شماره بنویسید و تصویر را بارگذاری کنید. آسان!

توییتر عملکرد توصیف تصویر داخلی دارد و شما می توانید آنها را در قسمت زیرنویس ها در اینستاگرام و فیس بوک بنویسید.

در اینجا می توانید اگر می خواهید یک قدم جلو بروید ، فیلم ها را در فیس بوک شرح دهید .

اطلاعات بیشتر - از جمله نحوه نوشتن توضیحات تصویر خود:

همه چیز درباره توضیحات تصویر

عوارض جانبی نوشتن توضیحات تصویر

رسانه های اجتماعی قابل دسترسی

مقاله من برای دسترسی بیشتر به وبلاگ

دستورالعمل های دسترسی به وب

آیا این پست به شما کمک کرده است یا باعث شده است که شما متفاوت فکر کنید؟ آیا از آن در کلاس یا محل کار خود استفاده خواهید کرد؟ لطفاً برای خرید نوشیدنی در نظر بگیرید!

کتاب من بگو سلام در اوایل سال 2019 است! برای خبرنامه من در اینجا ثبت نام کنید تا بتوانید پیشرفت خود را به روز کنید!

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی