مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

متن و تصویر

نحوه نوشتن توضیحات Alt متن و تصویر برای مبتلایان به بینش
متن گرافیکی با wth: نحوه نوشتن توضیحات متن و تصویر alt برای افراد بینایی.  www.veroniiiica.com
توسط Veroniiiica در تاریخ 31 ژانویه 2018

اگر شخصی با چشمان بسته به وب سایت یا نمایه شما رفت ، آیا بازهم می تواند راه خود را پیدا کند؟ هرچه بیشتر و بیشتر افراد دچار نقص بینایی می شوند ، به منظور دستیابی به محتوا به فناوری کمک کننده می پردازند - در مورد پست  جهانی روز بین المللی 2017 من در اینجا بیشتر بخوانید . با افزودن توضیحات متن Alt و تصویر ، موانع برداشته شده و افراد بیشتری می توانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد متن alt و توضیحات تصویر ، ادامه بخوانید.

متن alt چیست؟
متن Alt به مردم می گوید آنچه در یک تصویر است ، مانند متن یا جزئیات اساسی اساسی. اگر تصویری بارگیری نشود ، متن alt در جای خود نمایش داده می شود. موتورهای جستجو همچنین اطلاعات متن alt را فهرست بندی می کنند و هنگام تعیین رتبه موتورهای جستجو ، آن را عاملی می دانند.

توصیف تصویر چیست؟
توضیحات تصویر جزئیات بیشتری را نسبت به متن alt ارائه می دهد و به کسی این امکان را می دهد تا درباره آنچه در تصویری است که فراتر از متن alt است اطلاعات بیشتری کسب کند. متن Alt مهمترین اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد در حالی که توضیحات تصویر جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، متن alt به کسی می گوید که یک گودال در کف وجود دارد ، و توضیحات تصویر به کسی می گوید که گودال روی زمین در وسط کف است و آن را آب پرتقال قرار داده است.

چگونه به افراد مبتلا به اختلالات بینایی کمک می کند
افرادی که دارای نقص بینایی مانند کم بینایی و نابینایی هستند ، برای دسترسی به اینترنت می توانند از خواننده های صفحه استفاده کنند یا فقط در تشخیص تصاویر مشکل دارند. خوانندگان صفحه بسته به نوع تنظیمات کاربر را فعال می کنند ، متن alt را با صدای بلند و همچنین توضیحات تصویر می خوانند. توضیحات متن و تصویر Alt می توانند اطلاعات اساسی مانند متن ، پیوندها و جزئیات تصویر را در اختیار شما قرار دهند.

طول متن
ممکن است یک تصویر هزار کلمه ارزش داشته باشد ، اما دلیلی برای ارسال همه آنها وجود ندارد و کاربر را در انتظار پایان یافتن توضیحات قرار می دهد. اکیداً توصیه می شود که متن alt با 125 نویسه یا کمتر باشد تا از سازگاری برای خوانندگان صفحه نمایش محبوب اطمینان حاصل شود. توضیحات تصویر می تواند طولانی تر باشد ، اما من توصیه می کنم طول یک صدای جیر جیر یا حدود 280 کاراکتر را نگه دارید. صحبت از توییتر ، پست من را در حساب های پایین دید توییتر بخوانید  تا از اینجا دنبال کنید و  مرا در توییتر @ veron4ica اینجا دنبال کنید .

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی