مقایسه لوازم صوتی و تصویری با کیفیت

  • ۰
  • ۰

توضیحات صوتی ، همچنین به عنوان توصیف فیلم یا ویدئو توصیف شده ، روایت عناصر اصلی تصویری در یک فیلم برای دسترسی به افراد نابینا یا بینایی کم است.

صداپیشه های توضیحات صوتی همه عناصر مهم بصری آنچه را که روی صفحه اتفاق می افتد روایت می کنند. این روایت شامل توصیف شخصیت ها ، مکان ها ، بیان صورت ، اقدامات و گرافیک است. این آهنگ صوتی اضافی همچنین شامل خواندن هر متن روی صفحه مانند نام بلندگو ، عناوین و اعتبارات است.

توضیحات صوتی تضمین می کند که همه از طیف گسترده ای از مطالب از برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها ، مصاحبه ها ، رویدادها ، محتوای بازاریابی و موارد دیگر به طور برابر دسترسی دارند.

سرویس توصیف صوتی ما مطابق با دستورالعمل های دسترسی به محتوا وب (WCAG) و الزامات قوانین محلی است.

توضیحات صوتی یا تصویر تصویری توصیف شده
چرا توضیحات صوتی اضافه می کنید ؟
نماد دسترسی قابل دسترسی
قابلیت دسترسی بهبود یافته
توضیحات صوتی تجربه غنی و در دسترس از رسانه های تصویری را برای افرادی که نابینا هستند یا بینایی کم دارند فراهم می کند. همچنین به افرادی که در محیط کم بینایی یا افرادی که دسترسی به صفحه ندارند ، کمک می کند. اضافه کردن آهنگ توضیحی به ویدیوی شما ، به معنای دسترسی بیشتر افراد به محتوای شما است.
نماد درک بهتر
درک بهتر
توضیحات صوتی در مواردی استفاده می شود که آهنگ صوتی موجود به تنهایی معنی آنچه را که روی صفحه اتفاق می افتد را به طور کامل منتقل نمی کند. با اضافه کردن آهنگ شرح صوتی ، اطمینان می دهید که مهمترین اطلاعات موجود در ویدیوی شما توسط همه دریافت و درک می شود.

  • ۹۸/۰۸/۱۴
  • fiter good

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی